måndag 1 december 2008

Välkommen till botten

Jag orkar inte uppdatera bloggen så ofta. Det är mest för att mitt liv är så oerhört fattigt på händelser. Det finns i princip bara en grej i mitt liv som typ gör att tiden går framåt, men just det har jag inte tänkt ta upp här.

Jag har fattat ett beslut. Eller kommit till en insikt. Eller jag har kommit till en insikt som gjort att jag nu står inför ett beslut. Jag vill inte vara kvar här. Jag vill inte vara kvar i jävla skitoslo. Det här stället har tagit allt av mig och jag har fått nog. Diverse hobbypsykologer där ute drar säkert slutsatsen att det är för att jag inte har något att göra alternativt inte har några pengar då jag är arbetslös och att det är därför jag mår dåligt. Well, det är väl anledningen till prefixet "hobby-" framför din psykologtitel. Det enda jag egentligen gillar är tiden under dagen jag får spendera själv när de andra är på jobbet, och det gör mig inte så mycket att vara helt pank, förutom att jag känner mig som en jävla parasit på de andra.

Jag är less.


I övrigt kan jag berätta att jag sett filmen Im Not There typ fem gånger den senaste månaden. Har även laddat hem Duffys debutalbum Rockferry. Bitch can saang!



Inga kommentarer: