söndag 14 december 2008

Framtid?

Jag har varit duktig. Hade en lite diffus plan om att söka något musikprogram till hösten, och läsa någon randomkurs fram till dess.
Nu har jag anmält mig till inte mindre än tre olika kurser redan för vårterminen 09.
Två olika engelskakurser på distans och nånting vid namn "Skapande musik - songwriting" i Umeå...
Tänk om jag kommer in? Vad fan ska jag göra då?


Just ja, angående den lite närmare framtiden:
Den som vill kan komma och lyssna på mig och Jesper på Krokodil den 27e december, hoppas på stor publik!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du inspirerar erik, gitarren är avdammad. Givetvis kan du räkna med min närvaro på krokodil den 27!

on topic,
gött med lite kurser

Erik Stoltz sa...

Varje gång någon gräver fram och dammar av sin gamla gitarr återuppväcks en klubbad babysäl till livet. Bra gjort min vän!

gjorde för övrigt allt du skrev om till on topic