måndag 22 oktober 2007

Taggad (farligt nära obnoxious chain-letter det här)

Jag önskar att jag visste ett lika bra ord på svenska för engelskans "obnoxious".


Nåväl.
Min syster har dragit in mig i något som vi säkert alla kommer att ångra.

Reglerna är följande:
1. Länka till den som har taggat dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Tagga sju nya personer i slutet av ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade.

Jag tänker dock inte följa reglerna riktigt då jag inte känner sju personer som bloggar vilket kan göra det hela lite problematiskt. Så här får ni sju fantastiskt intressanta fakta om mig.

  1. Jag är en av de kanske tre smartaste människorna jag känner. Visst, det låter arrogant, men ni vet det också så gnäll inte.

  2. Jag hatar Guns'n'Roses och Johnny Cash. Jag tycks vara nästan ensam i detta, vilket skrämmer mig. Ser inte alla andra också hur jävla värdelöst det är? GNR är ett typiskt sånt band som var ett band för att det var coolt, inte för att de älskade musik. Cash är bara värdelös och löjligt överskattad av folk sedan filmen Walk The Line.

  3. Jag kan på tok för många citat från Pulp Fiction.

  4. Jag har lite av en dröm att bli regissör. Jag älskar film och funderar ofta hur det skulle vara att göra dem.

  5. Jag dör lite inombords varje gång någon säger "ööhhh fotboll är typ roligare att spela än ishockey men hockey är roligare att titta på... ööhh... öhh". FEL. Det är det inte alls. Det finns ingen jävla finess i hockey, varje anfall består av max en passning och ett skott och sedan är pucken i hörnet. Man ser knappt puckjäveln hälften av tiden. Fotboll är underbart, hockey är värdelöst. Släpp det.

  6. Jag tycker inte att jag sjunger så dåligt som ni försöker få mig att tro.

  7. Den här listan var förbannat svår att skriva. Jag försökte vara allvarlig men som synes gav jag upp en smula.



Så. Jag tänker inte fortsätta det här kvasi-kedjebrevet så det blir inget fortsatt "taggande" från min sida.

Inga kommentarer: