tisdag 30 oktober 2007

Livet är bra

Den här kvällen trodde jag skulle gå till historien som en av världens tråkigaste, men ack så skenet kan bedra. Tidigare idag gick jag bara runt i lägenheten och var rastlös och uttråkad, och fick dessutom en utgift på över 1000 kronor på mitt kort. Jag gick ut på en promenad för att ha något att göra, det var kallt. När jag kom hem var klockan rätt sent och efter lite Futurama-tittande gick mina vänner och la sig, äntligen!

Nu visade det sig att kvällen blev helt underbar! Jag har datorn helt för mig själv, och jag sitter och poppar The Arcade Fire i lurarna och dör av hur underbart bra de är. Jag blir ännu gladare när jag kommer ihåg att den där utgiften på 1000 kr var för biljetter till sagda Arcade Fire som spelar här om två veckor! Dessutom såg jag att Maddox har skrivit en ny artikel. Inte nog med det, i ett desperat försök att hitta något att kolla på hittade jag samtliga avsnitt av tidigare nedlagda serien The Black Donnellys, och jag som bara hade sett 6 avsnitt av!

Det enda som skulle kunna göra den här kvällen bättre nu vore om Olivia Wilde var den som sov bredvid mig istället för Bento...

2 kommentarer:

Annas resa sa...

Jaha, så nu måste jag ändra i min länklista till ditt nya helt långa bloggnamn. Suck!

Erik Stoltz sa...

Eller så skulle du ju kunna följa min modell. Jag kommer säkert ändra den fler gånger