måndag 10 december 2007

Är det mig det är fel på eller?

Helg. Jag försökte hålla mig borta från "krogen" den här helgen men det misslyckades då jag råkade lova en vansinnigt festsugen Markus att följa med honom ut.

Varför är varenda jävel man träffar helt ointressant? Finns det verkligen inga människor ute på kvällarna som inte är egocentriska, ytliga och bara korkade? Jag fattar inte. Någon gång vill jag stöta på en person som inte är helt jävla skev. Det har hänt en gång hittills i den här staden och det var då vi träffade Markus och Markus.

En annan liten reflektion. Jag vet inte om det är för att jag är från en liten håla i Norrbotten men jag är lite förvånad över att typ alla i den här staden koksar som galningar. Varje gång man går på toaletten på något uteställe kryllar det av kliande näsor. Jag hatar att gå ut.

Jaja, efterfesten var kul iallafall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Krogen kanske inte är bästa stället att hitta intressanta människor på???