fredag 5 september 2008

Patriotism

Haha, nej jag tänker inte skriva ett långt hetsigt inlägg om så kallade nationalister/skinheads/karlstadsbor. Det är faktiskt jag som är patrioten idag. Men jag är samtidigt feminist så det ska nog gå bra. Jag har spelat rätt mycket World of Warcraft på sista tiden (jag vet, det är fjantigt och hemskt och vår största plåga och bla bla bla skaffa en orginell tanke era jävla får) där jag spelar en hel del med människor från resten av Europa, och alla delar naturligtvis åsikten att svenska kvinnor är så fantastiskt vackra (vilket de är) men that's about it.

Idag kom jag till en insikt om unga svenska kvinnor som gjorde mig stolt över mitt land:

Ni äger.








P.S. Isak var är du?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja kvinnor!
Du ska inte komma hit den 20e Sept?
its a party hos Ola!

Erik Stoltz sa...

Tyvärr min vän, kommer att vara i Stockholm den veckan för att se Coldplay, dock blir det tillbaka till Oslo direkt typ, det är kalas hos oss också :)

Anonym sa...

Det förstår jag sannerligen, man vill ju gärna se till att fira att man är ännu ett år närmare slutet..oftast med att skynda på sistnämnda. Aja, trist men fler chanser kommer säkert. Much love.