fredag 26 september 2008

En sak till

Just ja, blev utmanad av min syster.

Fem saker i frysen.
Jag tvivlar på att det någonsin har varit fem saker i vår frys samtidigt, och jag orkar ärligt talat inte gå upp och kolla i frysen just nu men vad som brukar finnas där är: pommes frites, glass, vodka, bacardi, is.

Fem saker i garderoben.
I dont get it. Kläder?

Fem saker i bilen.
Jag äger ingen bil längre nu när jag bor i Stora Staden men när jag gjorde det fanns där oftast en hel massa skivor som alltid spelades på så hög volym som det gick utan att högtalarna distade (Red Hot Chili Peppers, Laleh och The Thrills spelades frekvent), fotbollsskor och/eller fotboll, en väska med kläder som jag glömt ta ut från någon resa, okänd substans någonstans som orsakade viss odör, och sen lyste en kupevärmare med sin frånvaro.

Fem saker i handväskan.
Seriöst? Anna varför bad du mig svara på de här frågorna som uppenbarligen är för kvinnor av kvinnor? Anyway, jag har ingen handväska, men jag har fickor.
I dem finns det plektrum, öronproppar, mynt, ludd och nycklar.

Förresten, är det inte ganska inkonsekvent att det hela handlar om "fem saker" men det är bara fyra frågor?
Jag är ett duktigt litet får och skickar vidare det här, jag utmanar Therese och Ben & Andreas.

3 kommentarer:

Anonym sa...

utmaningen är givetvis antagen.

Annas resa sa...

Men så kul att du antog utmaningen! Puss på dig!

Anonym sa...

Uppdatera då. Och gå in på msn.