söndag 3 augusti 2008

Mass Effect

I helgen har det bara varit jag och David i lägenheten. Markus har varit hemma i "Södra Sverige" (allt nedanför Gävle är Stockholm va?) och Johan är kvar i Piteå. Det känns som att vår lilla enhet kräver allihopa för att det egentligen ska fungera, det blir inte så många knop gjorda t.ex. när det bara är jag och David. Något som naturligtvis inte behöver vara något negativt, jag har nämligen på de senaste ca 50 timmarna ägnat drygt 20 åt att spela Mass Effect på Xbox360. Det var ett tag sedan jag spelade spel bara för underhållningens skull och utan att tävla (World of Warcraft räknas inte, det är mer en drog än ett spel), men det var fantastiskt. Jag uppmuntrar alla att spela det. Dessutom har jag hunnit med att skriva en helt ny sång.

Don't fuck with Saren.


Alien poon, någon?


Annars har jag inget mer att säga, förutom att jag älskar feta hippies:


Nu ska jag titta på Flight of the Conchords och sova.

Inga kommentarer: