fredag 18 januari 2008

Vem hade anat?

Det visar sig att människan som skriver bloggen med titeln "Din nya startsida" och beskriver sig själv "Bara 21 år gammal och ändå så insiktsfull. Helt otroligt." är något utav en narcissist. Vem hade anat?
Detta inser jag nu när jag upplevt nöjet att se mig själv på youtube, varför jag har bestämt mig för att fortsätta lägga upp saker där. Jag anar att majoriteten av mina läsare kanske inte är sådär jättehemma med den här sortens nymodigheter, och youtube är inte världens lättaste kanske att hitta obskyra norrlänningar i oslo på, så därför tänker jag lägga en länk till min youtubeprofil här till höger.

Jag kanske t.o.m förnedrar mig själv så mycket att jag sjunger, vem vet?

Jag på youtube.

Cheers

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ingen förnedring när du sjunger, du sjunger fint!! Fortsätt med det!
Vilken kärleksfull kommentar på Annas blogg, jag blir tårögd.

Kram

Annas resa sa...

erik rules youtube!