fredag 11 januari 2008

Frustrerad

Det är lite jobbigt att jag aldrig får spela musik i fred. På vardagar när jag vaknar (vid typ kl 12-13 nånting - och du som tänker att jag borde kliva upp tidigare för att få tid, far hem. Hur jävla inspirerad tror du jag är kl 8 på morgonen?) kommer Markus hit och ska ha med mig ut på stan och söka jobb och annat oviktigt skräp, sen när jag kommer hem så har alltid Bento perfekt timing och glider in ca 5 sekunder efter att jag kommit genom dörren, sen droppar Ivan och Johan in lite senare och helvetet bryter lös. På eftermiddagarna/kvällarna är det alltid typ femhundra människor hemma hos oss, för våra vänner har ingen internetanslutning. Enda tiden jag är ensam och kan känna mig kreativ ifred är på natten, men då sover ju alla så då kan jag inte spela heller.

Varför är jag här egentligen om jag inte kan spela musik? Jävla helvete. Nu ska jag på stan och Söka Jobb. Vi ska gå till samma bemanningsföretag som vi var på i onsdags och fråga igen om vi inte kan få jobba på ett ställe som de inte ens har utannonserat. Jag är sjukt optimistisk...


Dessutom har jag tvingats lyssna på The Kristet Utseende hela jävla morgonen idag. FYFAN VAD DOM SUGER. TKU och Blink 182 kan fara hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

the kristet utseende. namnet säger lika mycket om bandets skill som dina versaler i orden "Söka Jobb" uttrycker hatet för det ovannämnda.

jävla värdelöst helveteshelvete tbh.

tur att du alltid kan dra dig tillbaka på din pvt på python iaf.

Älskiii !

/katt-ett.

Erik Stoltz sa...

Trodde du ja.
Kvällens PvT-score: 0-3