torsdag 21 februari 2008

Feberyrande

Jag upplever just nu en smärta som börjar någonstans bakom ögonen, kör runt några varv genom hela huvudet och slutar i nacken. Det tar ont att blinka. Fan vad värdelöst.
Vaknar flera gånger mitt i natten i vad som närmast kan beskrivas som sjöar av svett, för att sedan börja frysa och huttra okontrollerat.

Jaja, färdigkröjmat.

I övrigt händer det inte så mycket just nu i våra liv. Har kvar mitt föraktade jobb till mitten av Mars ungefär, och sedan kommer jag att åka till Piteå över påsken för att rock some faces där. När jobbet är slut ska jag berätta för er om den underbara mannen som är min förman. Som jag avskyr honom.

Nu ska jag lyssna på Primal Scream och svettas/frysa. Cheers.

P.S. Testa det här: http://www.addictinggames.com/spintheblackcircle.html. Det är vansinnigt. Vansinnigt!

P.P.S. Kamrat Fidel överlistar reaktionärerna som vanligt. Ett stort långfinger i ansiktet på de som trodde att de kunde vänta tills han dog och sedan i tumultet ta över.

Inga kommentarer: